• Tel:

Izdelava spletnih strani

Izdelava spletnih strani

Zaupate poslu, ki ima odprt profil na socialnih omrežjih, nima pa izdelane spletne strani? Verjetno ne. Tako razmišlja tudi na milijone drugih uporabnikov spleta vsak dan. Izdelava spletnih strani je v porastu, saj podjetja razumejo, da še tako dobro referenco vsakdo preveri tudi na spletu.

Izdelava spletnih strani ustvari spletno prisotnost. Tako se lahko povežete z ljudmi, ki jih sicer ne bi mogli doseči. Ne glede na to, ali ustvarjate osnovno spletno stran s kontaktnimi podatki za svoje malo podjetje ali pa kompleksno in zahtevno spletno trgovino, vam bo spletna stran zagotovila dinamično prednost.

Dejstva kažejo, da:

  • spletna stran daje vašemu poslu kredibilnost, občutek varnosti in transparentnosti.
  • dobra, jasna in strukturirano izdelana spletna stran je potrditev, da ste profesionalni, organizirani in da imate jasne cilje ter da dobro poslujete.*
    * To lahko močno vpliva na nekoga, ki je trenutno še v fazi nakupne odločitve, saj urejena spletna stran daje občutek, da bo tudi poslovanje z vami, tako kot spletna stran, na visoki ravni.

Spletna stran je odličen prostor, na katerem lahko predstavite vso svojo širino: od samih začetkov (razgrnitev zakulisja začetkov razvoja določene blagovne znamke je vedno zelo zanimiva), vizije, vrednot pa do vaše ponudbe, mnenj zadovoljnih uporabnikov, referenc, pogosto zastavljenih vprašanj, kontaktnih podatkov, blogov in še marsičesa.

Vse našteto pripomore uporabniku pri razumevanju vašega posla, vam pa močno pomaga pri SEO optimizaciji oziroma boljšem organskem pozicioniranju na prvih straneh Googla.



Pomembne lastnosti dobre spletne strani

1. Hitro nalaganje

Hitrost nalaganja ali zmogljivost spletne strani se nanaša na to, kako hitro lahko brskalnik naloži popolnoma funkcionalno spletno stran. Slabo delujoče spletne strani, ki se v brskalniku prikazujejo počasi, lahko odvrnejo uporabnike. Nasprotno pa bodo spletne strani, ki se nalagajo hitro, običajno prejele več prometa in imele boljše stopnje konverzije, saj so take strani všeč Googlu in jih posledično prikazuje višje med zadetki. Skupaj bomo poskrbeli, da se bo vaša spletna stran hitro nalagala.

2. (SEO) Optimizacija za brskalnike

SEO je kratica za optimizacijo za brskalnike in pomeni postopek optimizacije tehnične konfiguracije spletne strani, ustreznosti vsebine in priljubljenosti povezav, da so njene strani lažje dosegljive, ustreznejše in bolj priljubljene za iskalne poizvedbe uporabnikov, kar omogoča boljše uvrstitve v iskalnikih. To pa posledično pomeni več prometa na spletni strani in boljšo prodajo izdelkov ali storitev.

3. Varovanje osebnih podatkov

Zasebnost in varovanje osebnih podatkov vsakega obiskovalca spletne strani je zelo pomembna točka. Omogočite varno izkušnjo na svoji spletni strani. Vsaka spletna stran mora imeti urejeno politiko zasebnosti in piškotke.

4. Stabilnost in vzdržljivost

Spletna stran mora ostati uporabniku na voljo tudi v primeru tehničnih težav in preobremenitev.

5. Dostopnost

Spletna stran naj bo dostopna uporabnikom ne glede na hitrost internetne povezave, ki jo imajo, prav tako je pomembno, da je spletna stran odzivna, da deluje na telefonu, tablici, na dobri ali slabi internetni povezavi in v vseh brskalnikih.



Potek izdelave spletne strani

1. Analiza in opredelitev ciljev

V tej fazi analiziramo potrebe, želje in vse morebitne zahteve naročnika. Pri tem skupaj s stranko določimo, katere cilje mora izpolnjevati nova spletna stran oz. kakšen je njen namen.

2. Načrtovanje

Začnemo z načrtovanjem spletne strani. Izdelamo strukture vsebin ter vizualno začrtamo postavitev elementov. Določimo tudi tehnologije, ki jih bomo uporabili za razvoj spletišča – programski jeziki, ogrodja, itd. Ko smo to naredili, dobimo wireframe (načrt spletne strani), s pomočjo katerega oblikovalec pripravi dizajn. Sam žični model predstavimo naročniku in že v tej fazi dodamo nove funkcije in odpravimo morebitne pomanjkljivosti.

3. Oblikovanje

Načrtovanju sledi oblikovanje. Dizajn strani mora biti v skladu s CGP (celostno grafično podobo) podjetja. To pomeni, da se pri oblikovanju uporabljajo elementi, pisava in barve, ki so tipični za določeno podjetje. Če pa podjetje nima določenega CGP-ja, pa je potrebno s stranko določiti. Oblikovalec na podlagi načrta strani in celostne grafične podobe podjetja (CGP) pripravi dizajn tipičnih strani. V primeru, da CGP-ja ni, je potrebno vse te stvari določiti skupaj s stranko. Ko oblikujemo odzivno spletno stran (ang. responsive web page), pripravimo tri komplete tipičnih strani, za računalnike (namizne in prenosne), tablice in telefone.

4. Programiranje

Del razvoja lahko teče sočasno z oblikovanjem, ponavadi je to razvoj zaledja (ang. “backend development”). V to fazo štejemo tudi prenos dizajna v spletno obliko oz. razrez in prilagoditev slikovne predloge (Adobe Photoshop, Fireworks ali druga slikovna datoteka). Rezultat je HTML in CSS koda, ki se podobno prikaže v najbolj razširjenih modernih brskalnikih.

5. Testiranje

Ko smo izdelali vse strani in vizuale in jih oblikovali po želji, je čas, da se prepričamo, da vse nemoteno deluje. Ročno pregledovanje spletne strani na različnih napravah moramo kombinirati z avtomatiziranim pregledovanjem, da ugotovimo vse od težav z uporabniško izkušnjo do preprostih, nedelujočih povezav.

6. Launch (zagon)

Ko je spletna stran dokončno razvita in testirana, je čas za njen launch oz zagon. Po tem koraku je spletna stran objavljena in javno dostopna na svetovnem spletu. Vendar pa to še ni konec, saj moramo na spletno stran gledati kot na nekaj živega, saj potrebuje redno vzdrževanje, potrebno je dodajanje novih vsebin in konstantno optimiziranje in nadgrajevanje, saj jo bo le tako Google prepoznal kot relevantno. V to fazo spada tudi preučevanje analitike (obisk, stopnja odboja, ogledane strani …).

Povečajte svojo spletno prisotnost še danes