E-commerce rešitve, ki vključujejo izdelavo spletne trgovine, optimizacijo uporabniške izkušnje (UX), učinkovito oglaševanje produktov ali storitev ter napredne marketinške pristope za doseganje visokega ROI-ja (Return on Investment), so ključne za obstanek in uspeh podjetij v digitalni dobi. Nakupovanje prek spleta je naša sedanjost in prihodnost, ne zgolj trend.
Priljubljeno je predvsem zaradi koristi, ki jih prinaša kupcem. Široka izbira na enem mestu, odprava vrst pred natrpanimi blagajnami, preprosta primerjava izdelkov in udobje med nakupovanjem so gonilo rasti e-commerca. Podjetjem omogoča podrobno predstavitev ponudbe z natančnimi opisi, slikami, videi in mnenji ostalih kupcev, kar potrošnikom olajša odločanje o nakupu izdelka ali storitve.
Hitrost nalaganja ali zmogljivost spletne trgovine se nanaša na to, kako hitro lahko brskalnik naloži popolnoma funkcionalno spletno trgovino. Slabo delujoče spletne trgovine, ki se v brskalniku prikazujejo počasi, lahko odvrnejo uporabnike. Nasprotno pa bodo spletne trgovine, ki se nalagajo hitro, običajno prejele več prometa in imele boljše stopnje konverzije, saj so take strani všeč Googlu in jih posledično prikazuje višje med zadetki. Skupaj bomo poskrbeli, da se bo vaša spletna trgovina hitro nalagala.
SEO je kratica za optimizacijo za brskalnike in pomeni postopek optimizacije tehnične konfiguracije spletne trgovine, ustreznosti vsebine in priljubljenosti povezav, da so njene strani lažje dosegljive, ustreznejše in bolj priljubljene za iskalne poizvedbe uporabnikov, kar omogoča boljše uvrstitve v iskalnikih. To pa posledično pomeni več prometa na spletni trgovini in boljšo prodajo izdelkov ali storitev.
Zasebnost in varovanje osebnih podatkov vsakega obiskovalca spletne trgovine je zelo pomembna točka. Omogočite varno izkušnjo na svoji spletni trgovini. Vsaka spletna trgovina mora imeti urejeno politiko zasebnosti in piškotke.
Spletna trgovina mora ostati uporabniku na voljo tudi v primeru tehničnih težav in preobremenitev.
Spletna trgovina naj bo dostopna uporabnikom ne glede na hitrost internetne povezave, ki jo imajo, prav tako je pomembno, da je spletna trgovina odzivna, da deluje na telefonu, tablici, na dobri ali slabi internetni povezavi in v vseh brskalnikih.
V tej fazi analiziramo potrebe, želje in vse morebitne zahteve naročnika. Pri tem skupaj s stranko določimo, katere cilje mora izpolnjevati nova spletna trgovina.
Začnemo z načrtovanjem spletne trgovine. Izdelamo strukture vsebin ter vizualno začrtamo postavitev elementov. Določimo tudi tehnologije, ki jih bomo uporabili za razvoj spletišča – programski jeziki, ogrodja, itd. Ko smo to naredili, dobimo wireframe (načrt spletne strani), s pomočjo katerega oblikovalec pripravi dizajn. Sam žični model predstavimo naročniku in že v tej fazi dodamo nove funkcije in odpravimo morebitne pomanjkljivosti.
Načrtovanju sledi oblikovanje. Dizajn strani mora biti v skladu s CGP (celostno grafično podobo) podjetja. To pomeni, da se pri oblikovanju uporabljajo elementi, pisava in barve, ki so tipični za določeno podjetje. Če pa podjetje nima določenega CGP-ja, pa je potrebno s stranko določiti. Oblikovalec na podlagi načrta strani in celostne grafične podobe podjetja (CGP) pripravi dizajn tipičnih strani. V primeru, da CGP-ja ni, je potrebno vse te stvari določiti skupaj s stranko. Ko oblikujemo odzivno spletno trgovino (ang. responsive e-commerce site), pripravimo tri komplete tipičnih strani, za računalnike (namizne in prenosne), tablice in telefone.
Del razvoja lahko teče sočasno z oblikovanjem, ponavadi je to razvoj zaledja (ang. “backend development”). V to fazo štejemo tudi prenos dizajna v spletno obliko oz. razrez in prilagoditev slikovne predloge (Adobe Photoshop, Fireworks ali druga slikovna datoteka). Rezultat je HTML in CSS koda, ki se podobno prikaže v najbolj razširjenih modernih brskalnikih.
Ko smo izdelali vse strani in vizuale in jih oblikovali po želji, je čas, da se prepričamo, da vse nemoteno deluje. Ročno pregledovanje spletne trgovine na različnih napravah moramo kombinirati z avtomatiziranim pregledovanjem, da ugotovimo vse od težav z uporabniško izkušnjo do preprostih, nedelujočih povezav.
Ko je spletna trgovina dokončno razvita in testirana, je čas za njen launch oz zagon. Po tem koraku je spletna trgovina objavljena in javno dostopna na svetovnem spletu. Vendar pa to še ni konec, saj moramo na spletno trgovino gledati kot na nekaj živega, saj potrebuje redno vzdrževanje, potrebno je dodajanje novih vsebin in konstantno optimiziranje in nadgrajevanje, saj jo bo le tako Google prepoznal kot relevantno. V to fazo spada tudi preučevanje analitike (obisk, stopnja odboja, ogledane strani …).